اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است

اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است
بنابر گزارشی که اخیرا از سوی وب سایت The Information منتشر شده، سازندگان آیفون برای سال های متمادی در تلاش بوده اند که راه حلی برای چگونگی نگهداری از اطلاعات بسیار زیاد iMessage، تصاویر، آیتونز، اپل موزیک، اپ استور و سایر سرویس های خود بیابند…

The post اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است appeared first on دیجیاتو.

ادامه مطلب را در دیجیاتو بخوانید

اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است

بنابر گزارشی که اخیرا از سوی وب سایت The Information منتشر شده، سازندگان آیفون برای سال های متمادی در تلاش بوده اند که راه حلی برای چگونگی نگهداری از اطلاعات بسیار زیاد iMessage، تصاویر، آیتونز، اپل موزیک، اپ استور و سایر سرویس های خود بیابند…

The post اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است appeared first on دیجیاتو.

ادامه مطلب را در دیجیاتو بخوانید(image)
اپل در حال ساخت سرورهای امن مختص به خود است

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.