چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟

چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟
بعد از دوره ای چند ساله که به استفاده از دستگاه های بزرگ عادت کرده بودیم، در دست گرفتن اسمارتفون های 4 اینچی اندکی سخت به نظر می رسد. دیگر کسی به تلویزیون های کوچک علاقه نشان نمی دهد یا کسی مانیتورهای کوچک برای استفاده…

The post چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟ appeared first on دیجیاتو.

ادامه مطلب را در دیجیاتو بخوانید

چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟

بعد از دوره ای چند ساله که به استفاده از دستگاه های بزرگ عادت کرده بودیم، در دست گرفتن اسمارتفون های 4 اینچی اندکی سخت به نظر می رسد. دیگر کسی به تلویزیون های کوچک علاقه نشان نمی دهد یا کسی مانیتورهای کوچک برای استفاده…

The post چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟ appeared first on دیجیاتو.

ادامه مطلب را در دیجیاتو بخوانید(image)
چرا ما به آیفون های کوچکتر نیازمندیم؟

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.